14 Mart 2012 Çarşamba

BOY AYNASINDA BEN: hediye çekilişim(25mart son)

BOY AYNASINDA BEN: hediye çekilişim: Merhabalar... Uzun zamandır yapmayı planladığım ikinci çekilişimin startını artık bugün yüksek müsadelerinizle veriyorum =) Bakalım sizler...

 

1. Ayşenur Yazıcı/Makyajda Sihirbazlık Numaraları kitabı. Bu kitabın adıma imzalı olanından bir tane daha olduğu için diğerini de sizlerle paylaşmak istedim. İçinden çokça faydalı bilgi edineceksiniz diye düşünüyorum.
2. Koton marka kolye
3. The Body Shop Lip Balm.
4. Dior Addict sample boy gloss
5. Clinique High Impact Maskara. Bende büyük boyu var. Severek kullanıyorum. Bunu da sizin için ayırmıştım.
6. Essie El ve Vücut Kremi. Şu anda bir sürü krem var elimde, buna hiç dokunmadım. 
7. Gratisten sizin için aldığım japon bebek figürlü cımbız
8. The Balm Shady Lady(renk curvy cami, kendime de jealous jordana olanını aldım bu arada)
9. Ecotools makyaj çantası.
10. Flormar marka ojeler
11. Karite saç bakım maskesi sampleı
12. Parfüm sampleları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder