12 Mart 2012 Pazartesi

ÖZi'NiN MAKYAJ BÖCESi...: Özi'nin Çekilişi # 2

ÖZi'NiN MAKYAJ BÖCESi...: Özi'nin Çekilişi # 2: Kızlar bir süredie sizlere yeni hediyeler vermeyi planlıyordum.Kısmet bugüneymiş,biliyorsunuz bu ara bi sürü çekiliş kazandım,hediyeleşme et...



1.Atena Parfümeri Paris Hilton Açık parfüm : Aldım BİR KEZ BİLE KULLANMADIM.Kazananın işine yarar umarım,en azından kokuyu tanıma amaçlı.Tabi gönül istedi ki orjinalini hediye edeyim,ama öğrenci bütçesiyle zor.. :((

2.Elidor Düzleştirici Saç Kremi Sample: Bir çekilişten kazanmıştım ama Elidor kullanmadığım için BİR KEZ DAHİ KULLANMADIM.

3.Flormar Pretty Lip Gloss P 803: Bardaklaşma etkinliğinden sevgili arkadaşım gönderdi,ama çok simli olduğu için kullanamayacağım :( Yaşadığım şehrin yılda 350 gün güneş içinde olduğunu düşünürsek bu simler benim için oldukça iddialı.Fırçasını merak ettiğim için açtım.Tek bir kez bile sürmedim.Keşke açmasaymışım,koruma bandına zarar verdim.Ama KESİNLİKLE KULLANMADIM.

4.Rosense RejuviloX anti aging krem sampleları:Gece ve Gündüz.Kullanmadığımı belirtmeme gerek yok sanırım,açılmış paket göndermeyeceğime göre KULLANMADIM :))

5.Avon Ultra rich Moisture Seduction Ruj Red Kiss Sample: Flucum sağolsun iki tane koymuş pakete,e biri sizin :))

6.Flormar Dishy Parfüm Wild Sample: Dr.Cosmetic'in çekilişinden kazanmıştım.Bi kez koklandı,SÜRÜLMEDİ :D

7.Golden Rose Ojeler:
218: Sizler için aldım,çok müthiş bir eflatun :)) KULLANILMADI
105: Bordo mu desem vişne mi desem...Ama harika bir renk,sizler için alındı.KULLANILMADI.
28: Sizler için alındı evde aynısından olduğunu gördüm ve havalara uçtum :D altın sarısı ışıltılı yavru ağzı :)) KULLANILMADI
66: Bardaklaşma etkinliği sonucunda geldi,aynısından bende de var,o yüzden veriyorum.KULLANILMADI
Matte 05: Sizler için alındı,ben çok seviyorum.Sizde de bulunsun :)) KULLANILMADI

8.Flormar Ojeler:
Carmen: Nail Arts gibi,gliserinli kan kırmızısı.Yapısı farklı,Dr.Cosmetic'in paketinden çıkmıştı,artık sizin :) HİÇ KULLANILMADI
Graffiti G02: Tatlı bi şirinler mavisi :)) Ama çatlayan oje sevmiyorum.Sanırım bardaklaşma etkinliği sonucu gönderilmişti :) Artık sizin  KULLANILMADI.
Nail Arts NA01 : Beyaz ince fırçalı,aynısından bende de var,french yaparken kullanıyorum.KULLANILMADI
Supermatte M127: Aldım ama çok koyu geldi,SADECE BİR KEZ KULLANILDI.Artık sizin. :))
401: İnternetten almıştım ama tuppppturuncu olduğunu görünce şok oldum.BİR KEZ KULLANILDI.
9.Avon Romance: Büyük bi hevesle aldım ama rengi ellerime gitmedi,TEK BİR PARMAĞIMA BİR KEZ SÜRDÜM.


katılmak için

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder